štvrtok 18. februára 2016

Rozhovor č.2, maminka Maťka



1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
Ahoj:) volám sa Maťa, mám 20 rokov a už skoro 4 roky žijem v Anglicku. 

2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Študovala som veterinu na anglickej škole. Mala som za sebou dva ročníky, ale ukončila som štúdium. 

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Prvý krát som otehotnela v 18 a porodila v 19:) Prvé tehu bolo plánované. Druhý krát som otehotnela len 4 mesiace po pôrode a to veru plánované nebolo. Porodila som v 20. 

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Mám vzťah. Na svadbu sa nejak nechystáme.

5.Koľko máš detičiek? 
Mám 2 chlapčekov.

6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Môj voľný čas? Ten nemám. A to myslím vážne. :-) Mám dve malé deti rýchlo po sebe. Som rada, keď stíham 15 min sprchu:) 


7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
Pamätám. Moja mama sa so mnou nebavila 4 mesiace, môj otec to vzal v pohode:) 

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Prvé tehu bolo super bezproblémové:) druhé som si veru neužívala. Ťažkosti, pár krát hospitalizácia, a starať sa o pár mesačne dieťa s veľkým bruchom bol pre mňa horor. 


9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Začiatky boli také všelijaké. Veľmi som stresovala či robím všetko dobre ale po týždni ma to prešlo a už to šlo ľahko a super. Druhý krát to už ide všetko od ruky. :-)

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
 Nie, nikdy by som to nemenila. Dokonca ani to neplánovane tehu by som nemenila. Je to trošku ťažké, ale tak pekne-ťažké (chápete ne? :-))

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
 Výhody a nevýhody? Na toto odpovedať asi neviem.. Moje nevýhody sú asi tie, že vyzerám veľmi mlado (na 15 rokov) a ľudia na mňa pozerajú všelijako, keď idem s dvoma deťmi. Zo začiatku ma to trošku trápilo, teraz to už neriešim. Výhody ma fakt nenapadajú. :-(

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Odkázala by som asi len toľko, že mať dieťa je dar. A či už sa pre ten dar rozhodnete v 17 či v 30, nikdy to nebude zlé rozhodnutie. 


+2 zábavné otázky :-)
1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
Tichá a hanblivá. (aj keď tak vraj nepôsobím :-D) 

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
Tobias - Priateľský a malý nervák. :-D
Oliver - (ma len dva mesiace to sa moc nedá napísať. Ale zatiaľ sa veľa usmieva) 

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
Ani jedno :-D ale keď už musím, tak lesk. 

2.tenisky alebo opätky?
Tenisky jednoznačne :-D

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
Asi skôr tie hory :-)



Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...