sobota 12. marca 2016

Rozhovor č.9, maminka Miška

1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
Volám sa Miša, o pár dní oslávim 28 a pochádzam z Banskej Štiavnice, kam sme sa s manželom po rokoch vrátili a splnili si sen o bývaní v domčeku.


2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Pred otehotnením sme s manželom žili v celku hektický život. Žili sme v Nových Zámkoch a obaja sme pracovali v Bratislave, kde sme taktiež prespávali v prenajatom byte. Takže v podstate sme žili dva životy naraz. :-D
Pracovala som v gastronómií celý život, kedže som v tejto oblasti aj vyrastala.

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Otehotnela som plánovane a porodila v decembri 2013. Mia bola moje vytúžené dievčatko a meno dostala po mojej babke- Mária.

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Som šťastne vydatá od augusta 2011. :-)

5.Koľko máš detičiek? 
Jedno na svete, druhé na ceste. :-)

6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Na materskej som sa akosi dostala k pečeniu tort. Vždy ma bavilo asi viac piecť ako variť ale toto začalo úplne nevinne. Prvá torta v živote pre manželovu babku na 80tku. Zožala úspechy a tak som robila ďalšie a ďalšie. Dnes si vďaka tortám dokážem celkom slušne privyrobiť. 

7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
Myslím, že sa všetci úprimne tešili. Asi najviac môj otec. S ktorým mám výnimočný vzťah a veľmi ho ľúbim.


8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Prvé 4 mesiace boli veľmi ťažké. Viem to presne, lebo práve to prežívam úplne tak isto a to som zatiaľ úplne na začiatku.
Vtedy 1x som schudla  4 kilá za mesiac a bruško nie a nie rásť. Pamätám si, že na dovolenke v Chorvátsku (keď som bola v 6m) som nemala ešte žiadne brucho ale na fotkách som brucho vypúčala čo najviac. :-D
To už bolo krásne obdobie, dovolím si tvrdiť jedno z najkrajších v mojom živote. 
V tehotenstve som sa cítila veľmi žensky, sexy a hlavne šťastná a pripravená na rolu matky.

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Myslím, že dobré. Rýchlo sme sa zžili do jedného. Samozrejme boli aj nejaké popôrodné stavy plaču, tie trvali až doteraz a znova pôjdem od znovu :-D ale to k tomu patrí.

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Jednoznačne. Absolútne nič by som nezmenila. Rodina je dar, ktorý bohužiaľ nemá každý.

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Výhody
-už nikdy nezostanem sama
-viem, že môžem niekoho bezhranične milovať
-lebo mama je len jedna

Nevýhody
-Neexistujú, pretože nič nieje ružové a občas musíme riešiť aj ťažké situácie.

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Materstvo je presvedčenie. Neodkázala by som nič.
Každá žena musí cítiť, kedy a či už dozrela do tejto "úlohy"
A hlavne musí vedieť s kým do toho ide. Ja ďakujem tomu môjmu.
Sme skvela trojka(skoro štvorka).

13.Napíš, čo najzaujímavejšie/najzvláštnejšie sa ti stalo, či už počas tehotenstva, alebo na materskej.
Napadá ma jediné. Mala som krásny pôrod. 
Necítila bolesť napriek tomu, že som nemala žiadne oblbováky ani epi. Jednoducho som celé tehotenstvo verila, že to bude v poriadku a nič iné som si ani nepripustila. 
Sila myšlienky je neskutočná.

+2 zábavné otázky :-)

1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
"Potetovaná mater" :-D

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
,,po mame" :-D
+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
Rúž - matný výrazný 

2.tenisky alebo opätky?
Tenisky

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
Neviem si vybrať. Milujem oboje.



Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...