utorok 15. marca 2016

Dominika Mirgová: Rozhovor exkluzívne pre nás -mamičky!


Kedže sa vám zapáčila téma rozhovorov povedala som si, že skúsim osloviť mamičku, ktorú väčšina z nás pozná napríklad z televíznych obrazoviek alebo rádia. 
:-)
Nepoznám Dominiku osobne ale ako osoba mi je veľmi sympatická a podľa mňa veľmi milá a ľudská. Minulý rok v apríli sa stala mamičkou, takže som bola rada, že pri jej radostiach a starostiach mi bola ochotná poskytnúť tento rozhovor. :-)



1. Všetci vieme, že máš krásneho synčeka, ako prebiehalo tvoje tehotenstvo? 
Moje tehotenstvo bolo krásne. Darmo sa hovorí, že je to najkrajšie obdobie ženy :-)  

2. Plánovali ste dlhšie, že chcete byť rodičmi, alebo  to bolo spontánne rozhodnutie? Koľko si mala rokov, keď si sa stala mamičkou? :-)
Tak ja som chcela vždy dieťa. Mám k deťom veľmi dobrý vzťah. Dokonca som vyštudovala aj Pedagogickú akadémiu, čiže sa im venujem už dlho. Plánovali, či neplánovali ja už ani neviem :-) Skôr to bolo o chcení, len sme to nechali na osud. Mamou som sa stala minulý rok v apríli a to som mala 23 rokov. :-)

3. Zmenil nejako príchod dieťatka váš partnerský život? 
Tak samozrejme, že áno. Ale nevadí nám to. Tešíme sa z malého Peťka, ktorý nám robí radosť každý deň. Ale jasné, že si nájdeme čas aj na seba, malého dáme povarovať starým rodičom a my sa ideme niekam vyventilovať. Naposledy sme boli v Prahe. 

4. Aké boli začiatky tvojho "mamičkovania"? 
Dosť náročné. Vždy som si myslela že som 100% pripravená. Ale veci sa úplne inak vyvinuli. Peťka bolievalo bruško, nespával v noci dobre, nevedel si zvyknúť na tento svet, jasne že mu bolo lepšie v maminom brušku. Ale dalo sa to zvládnuť, no zo dňa na deň sa mi život otočil o 180 stupňov. Mala som pri sebe moju rodinu, ktorá mi pomáhala, takže sme to zvládli.   


5. Čo je pre teba v živote najdôležitejšie? 
Zdravie a rodina. Nič nie je dôležitejšie..

6. Aké sú výhody a nevýhody (pre teba) toho, že si mamička?
 Jediná nevýhoda je zlý spánok. Inak mám všetko a som úplne spokojná. 

7. Ako ovplyvnilo tvoju kariéru to, že si sa stala mamičkou?
Dospela som. Aj moje texty a hudba sa stali zrelšími. Rozrástol sa mi fanklub o mamičky, s ktorými sa delíme o zážitky. Ovplyvnilo veľmi, ale v pozitívnom smere.

8. Čo najradšej robíš vo svojom voľnom čase, teda keď nie si so synčekom?
Rada chodím trénovať deti do tanečnej školy. Som trénerkou tanečnej skupiny VIP CREW.

9. Ako zvyčajne tráviš svoj deň?
oooo, tak to je stály stereotyp. A ešte aj dlho bude. Do cca 15 tej hodiny sa venujem len Peťkovi. Potom keď príde manžel a mamina s ocinom, tak si idem robiť svoje veci ak mám povinnosti čo sa týka práce. A chodíme aj na výlety. 

10. Pamätáš si ako reagovalo tvoje okolie (rodina, priatelia) na to, že si tehotná? 
 Veľmi dobre. Tešili sa všetci.

11. Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako pre založenie rodiny? 
Určite áno. Keby sa dalo aj skôr by som sa tak rozhodla, keby si ma Peťo našiel skôr :-)

12. Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku? 
Ak majú všetko čo dieťa potrebuje, tak nech ani neváhajú. To je láska, rodina, šťastie, domov... Hlavne nech to nechajú na prírodu samu. Ten hore vie kedy je tá správna chvíľa. Všetkým držím palce a želám hlavne veľa veľa zdravia. 

Dve zábavné otázky:

13. Napíš dve slová, ktoré charakterizujú Teba. :-)
cieľ, rodina

14. Napíš dve slová, ktoré charakterizujú Tvojho synčeka.
 radosť, šibal
        
 Dve otázky "TO" alebo "TO"?

1. Rúž alebo lesk?
rúž 

2. Tenisky alebo opätky?
tenisky

3. Pobyt na horách alebo pri mori?
pri mori



Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?

Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...