utorok 8. marca 2016

Rozhovor č. 8, maminka Karin


1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
Som Karin, pochádzam z Tatier, no už pár rokov žijem v podtatranskej obci Veľká Lomnica a mám 23.



2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Otehotnela som v 1. ročníku na VŠ, predtým som stihla zmaturovať na gymnáziu v Kežmarku. Momentálne končím Ing. štúdium a opäť nosím pod srdcom bábätko :-) 

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Mamičkou som sa stala ako čerstvá 20-ka, neviem či to bolo plánované alebo nie, každopádne to bolo spontánne a prirodzené pokračovanie vzťahu s mojim priateľom.

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
 Zatiaľ si užívam status "slobodná" :-D


5.Koľko máš detičiek? 
Mám 3 deti; jedno má 28 rokov a výchovné metódy zlyhávajú, ďalšie má 3 a pol a v máji sa chystám uviesť do obehu tretí exemplár :-P

6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
 Všetok môj voľný čas mi momentálne pokrýva starostlivosť o syna, domácnosť a príprava na ukončenie štúdia. Ak však zvýši trochu času aj na iné aktivity, patrí tam dobrý film, aktívny pohyb a nerušený spánok :-)

7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
Jasné, že sa pamätám :-) Väčšina ľudí najskôr neverila a až kým mi nezačalo rásť bruško. Osobitým prípadom bola moja mamina, ktorú touto cestou pozdravujem, a ktorá bola spočiatku v takom šoku, že som sa jej aj bála ukázať :-D Ale predýchala to a teraz je z nej hrdá (a na súčasné pomery aj) mladá babička. 

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Moje prvé tehotenstvo bolo úplné bezproblémové. Naozaj. Bolo to krásnych 9 mesiacov, kedy som ešte netušila, že priviesť na svet dieťa, starať sa oň a vychovávať ho je taká drina. Na to vás nepripraví žiadna múdra knižka ani rady iných. Napriek tomu je to tá najkrajšia práca na svete, to mi iste dá za pravdu každá mama ;-)

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Boli neisté a rozpačité, no keďže som bola 140 km od mojej mamy a svokry som sa hanbila pýtať na všetko, čo mi bolo nejasné, musela som si pomôcť ako som vedela. Mala som naštudovanú literatúru a keď ani tá v spolupráci s internetom nepomáhala, jednoducho som stavila na svoj "materinský inštinkt". Myslím, že všetko čo som urobila som urobila najlepšie ako som mohla. Výsledkom je zdravé a (niekedy až extémne) životaschopné dieťa :-) :-D

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Jednoznačne. Ani na minútu som toto moje (naše) rozhodnutie nespochybnila.

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
 Fúha, ťažká otázka....za výhodu pokladám to, že môj život bol naplnený tým, že som priviedla na svet dieťa. Vďaka tomu navždy budem jeho mamou a ono mojim pokladom. A to je najviac. Nevýhod je hlavne z praktického hľadiska mnoho, no žiadna sa nevyrovná tomu pocitu, že pre niekoho si "tá najlepšia". 

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
 Budúcim mamičkám: tešte sa na bábätko a na každý deň s ním, lebo dni budú letieť ako voda a ani sa nenazdáte a z malinkého uzlíčka bude 20 kg neposlušného materiálu :-D
Snažilkám: veľa šťastia, málo prerátavania, žiaden strach a určite to vyjde ;-)
Všetkým ženám: staňte sa matkami, urobí to z vás lepšieho človeka :-)

+2 zábavné otázky :-)

1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
 priateľská a kreatívna

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
 najlepšie a najkrajšie - ako pre každú mamu to jej :-)

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
momentálne rúž (a krikľavý!)

2.tenisky alebo opätky?
tenisky 

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
žijem v blízkosti hôr, takže pre zmenu more!



Máš aj ty záujem odpovedať na otázky a byť zverejnená v mojom blogu?
Do komentára pod tento príspevok napíš svoj e-mail, kam ti odošlem otázky. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...