štvrtok 7. apríla 2016

Rozhovor č.12, maminka Miriam

1.Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov? 
 Ahoj, volám sa Miriam, som z Trenčína a mám 21 rokov.


2.Kde si pracovala/študovala pred otehotnením?
Pracovala som vo fabrike.

Chcela by si sa po materskej vrátiť späť do fabriky alebo máš nejaké iné plány?
Do fabriky už nikdy :-D naozaj to čo som tam robila nemá s prácou nič spoločné, to bola doslova otročina.

3.Kedy si sa stala mamičkou? Koľko si mala rokov? Plánovane, alebo nie?
Mamičkou som už rok aj 9 mesiacov, čiže som mala 19 rokov a plánovali sme to. :-)

4.Máš vzťah,si vydatá, slobodná?
Som vydatá.

3. Koľko rokov má tvoj manžel?
Môj manžel bude mať čoskoro 26 rokov. :-)

5.Koľko máš detičiek? 
Mám jednu dcérku Kristínku. :-)


Ako ste sa dopracovali k menu Kristínka? Kto vymyslel? :-)
Najskôr sme chceli Emily ale čím bližšie k pôrodu som bola tým som bola presvedčená, že je to dobrý nápad až raz moja babka povedala "Emily? To je super to ju budem volať Milka" a bolo rozhodnuté! Žiadnu "kravičku Milku" nebudeme mať, tak sme premýšľali ďalej až raz, len tak medzi rečou som povedala, že budeme mať Kristínku a drahému sa to tiež veľmi páčilo, tak bolo rozhodnuté. :-)


Chcela by si v budúcnosti druhé bábätko?
Druhé bábätko už máme naplánované, len teraz ideme stavať domček, tak potom do nového. :-)

6.Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
Voľný čas trávim najradšej nakupovaním, ležaním pred TV s tabletom v ruke :-D alebo s malou ihrisko, prechádzky s našim havinom. :-)

7.Pamätáš si na to, ako reagovalo okolie na tvoje prvé tehotenstvo?
Moja mamina a sestra vedeli že plánujeme, takže tie sa potešili tak isto ako zbytok rodiny, kamaráti najskôr žartíky ale potom sa tiež tešili a pomáhali nakupovať výbavičku :-) alebo nás prekvapili a kúpili niečo sami. :-)

8.Ako si prežívala tehotenstvo?
Pfuuuu no to moje tehotenstvo :-D to sú teda spomienky.. do 6. mesiaca nad záchodovou misou, potom som 4 dni strávila na infúzkach v nemocnici ale posledné 3 mesiace som si potom naplno užila (prechádzky,výlety...).

9.Aké boli začiatky tvojho mamičkovania?
Začiatky mamičkovania boli tak krásne ako je to aj teraz :-) ja som jedna z tých šťastliviek, že malá mi v noci spí aj 12 hodín :-) ehmm keď nerátam kojenie :-) snažíme sa odmliečkovať ale ide to ťažko.. :-D proste prsíčko je malej naj kamarát. :-D

Ako si dosiahla to, že tvoja dcérka prespí celú noc? Prišlo to samo alebo si zaviedla nejaký špeciálny režim?
Nie, nie, žiadny špeciálny režim, proste je po maminke, ktorá tiež dokáže prespať aj 12 hodín. :-D

10.Keby si mohla vrátiť čas, rozhodla by si sa rovnako, pre založenie rodiny?
Keby som mohla vrátiť čas tak by som robila všetko tak ako doteraz aj robím :-) a rodina je prvoradá. :-)

11.Aké sú výhody a nevýhody toho, že si mamička?
Výhodou toho, že som maminka je to, že mám svoju rodinu pre ktorú by som urobila čokoľvek pretože iba milujúca maminka vie pochopiť to puto medzi maminkou a dieťatkom.. a tie nevýhody.. hmm ani neviem či to u mňa nejaké nevýhody má, keďže ja sa pri malej aj krásne vyspím, takže u mňa to má len plus. :-)

12.Čo by si odkázala budúcim mamičkám, ženám, ktoré rozmýšľajú o dieťatku?
Budúcim mamičkám by som odkázala asi len to, nech sa na to tešia lebo nie je nič krajšie ako chytiť si svoje bábätko do náručia a dať mu božtek na to voňavučké mäkučké líčko :-)

13.Napíš, čo najzaujímavejšie/najzvláštnejšie sa ti stalo, či už počas tehotenstva, alebo na materskej.
Najzaujímavejšie bolo asi to, že keď sme sme oznámili svokrovcom, že čakáme bábätko tak 5 dní po nás to oznámila aj švagriná a mesiac po nej aj druhá, takže sme krátko po sebe aj rodili (oni obe už 2.) :-) to bolo také zaujímavé..

Ako vnímaš fakt, že máte v rodine takto detičky krátko po sebe? U nás v rodine je podobná situácia. :-) 
Je to super ..sú ako také dvojičky, keď ideme niekam spolu (ja s malou a švagriná s malým o 6 dní mladším od mojej) tak oni dvaja si dajú ručičky a ideme. :-) taký zlatý sú spolu. :-)

+2 zábavné otázky :-)

1. DVE slová, ktoré charakterizujú TEBA
Cieľavedomosť a lenivosť. :-D

2. DVE slová, ktoré charakterizujú tvoje dieťatko/deti
Panovačnosť a sebavedomie.

+3 otázky typu "TO alebo TO"? 

1. rúž alebo lesk?
 Oboje :-D mám aj rúže aj lesky takže na čo mám zrovna náladu

2.tenisky alebo opätky?
 Tenisky (do tehotenstva by som brala opätky, preto mám ešte zo 10 párov v botníku) :-D

3. pobyt na horách alebo pri mori? 
More isto radšej, ale muž zasa hory, takže na striedačku. ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Môj MAKE-UP sen

Každý máme nejaký sen, túžbu niečo dokázať, byť v niečom výnimočný.  Nikdy som nemala presne určený cieľ, čo bude mojím zamestnaním, ni...